Első napi összefoglaló Norvégiából | Olimpiai Kvalifikáció

December 14-én délelőtt 11:00-kor gyülekező a Liszt Ferenc reptéren. Természetesen, mint minden esetben, az utazás (főleg repülővel) nem olyan egyszerű, mint ahogy az a nagy könyvben meg van írva, már csak azért sem, mert a jégkorongos felszereléseket nem olyan könnyen “kezelik”, mint “mama-papa” három napos holmiját, amit bécsbe visz a karácsonyi vásárba. A “becsekkolást” követően már sok idő nem maradt, a kötelező protokollok után jöhetett a beszállás. Az indulás késett, így az Oslo Gardermoen reptérre is késve érkeztünk,
ahol a helyzetet kissé bonyolította, hogy az összes csomagot újra megunkhoz kellett venni, és újra föl kellett adni. A csatlakozás lekésése már biztos volt. Kaptunk egy nem sokkal későbbi járatra helyet, ami szintén késett, így a 18 órási érkezésből 20 órási lett, amikor landoltunk a Stavanger Airporton.
Természetesen mindenkinek fárasztó volt az utazás, így az érkezést követően még a jégcsarnokban elhelyeztük a szerelés táskákat, utána pedig következhetett a vacsora. Mindenki igénybe vette szobáját, és rákészülhetett a következő napra. A stábtagok közül néhányan még érezték magukban az affinitást, és a lányok öltözőjét készre rendezték be.

Az itt tartózkosásunk első napjának reggelén, mivel ekkor még volt némi szabad idő, egy kissebb féle városnézésre mentünk, Stavanger kikötőjébe. Csodaszép látvány, ezt meg kell hagyni. A továbbiakról meséljenek a képek 🙂 A szállásra visszatérve ebéd várt minket, majd a délutáni jeges edzés előtt még a stáb tartott egy meetinget, amiről szintén fotók készültek. A tréning elején megtörtént az esemény hivatalos csapatfotózása, már ami a magyarokat illeti. Ezt követően lezajlott az első jeges edzés a DNB Arénában. Az építmény kiváló, modern, a jég és a felszereltség profi. Az edzésen készült fotókat ITT találod!